Mađioničar odabire svoje klijente također

Mađioničar odabire svoje klijente također upravo jednako kao što korisnici odabiru mađioničara za svoje događanje. Puno puta se dogodi da netko treba mađioničara za event, zabavu, rođendan, korporativno događaje..Što prvo napravi? Raspituje se okolo da li netko zna mađioničara koji je dobar, pouzdan i da može kvalitetno odraditi dogovoreni angažman. Preporuka je odlična. U koliko odmah ne nađe mađioničara preporukom ide Google pretraživač i upisuje riječ mađioničar. Dobiva mnogo rezultata. Kako odrediti koji mađioničar je po njegovoj mjeri? Na temelju slika, teksta, referenci..? Uistinu je teško tako odrediti. Tada kreće slanje poruka. Budući u hrvatskoj ima samo 5-6 mađioničara svi dobivaju jednaki upit.

Mađioničar odabire svoje klijente također

Svaki od gore spomenutih mađioničara prima e-mail i šalje svoju ponudu. Klijent čita i traži koji je od njih najjeftiniji pritom ne gleda što zapravo dobiva u kojoj ponudi. Zamislite da kupujete auto. Prodavač će Vam nabrojati da je auto vrlo očuvan, da ima nove gume, malo troši goriva, da je prošao malo kilometara. . . Međutim cijena je uvijek kritična. Auto ćete imati nekoliko godina i vjerojatno kada ćete ga prodavati i Vi ćete nabrojati sve te performanse kao glavne. Kod mađioničara je ipak malo drugačije. Vi kupujete jednovečernji ili dnevni show. U tih 60, 90, 120 ili 180 minuta trebate pokazati kompletno svoje znanje, vještinu i talent. Nema na rate. Jednom kada krene program on ide poput vodopada i nema mjesta greškama. Rak rana mađioničarstva su definitvno agencije koje postojeće cijene usluga podižu višestruko (3 – 4 puta više od realnih), ali onih izvođača koji su ispodprosječni amateri, a klijentu prodaju kao TOP mađioničara, jer su vidjeli reference od drugog izvođača.

Svatko ne može kupiti mađioničara

Mađioničar odabire svoje klijente takođerNakon što nam se dobro poznate agencije jave koje žele mađioničara za klijente vrlo često se dogodi da upravo iz gore navedenih razloga odbijamo suradnju. Zatraže ponudu. Traže hitan odgovor  (ponudu) da bude u roku “jučer” poslana. Na istu se više ne jave. Kada ih se pita da li je ponuda prihvaćena, odgovor je da su upravo danas se htjeli javiti da je klijent odlučio se za nešto treće i da im je iskreno žao te možda će drugi puta biti bolje. Ne samo da s tim agencijama ne želimo surađivati, nego iskreno smatramo da se na ovaj način mađioničarstvo degradira kao i sama usluga. Zasigurno jedna marketiška agencija koja “sve” radi nema znanje i nije relevantna prezentirati klijentu pravu dobru uslugu, a poznato je da takva usluga realno je u startu skuplja, a i bolja.

Trebate dobru i kvalitetnu uslugu mađioničara?

U koliko se odlučite za dobru uslugu mađioničara na pravom ste mjestu. Uistinu u vrlo kratkom roku dobiti ćete elokventnu ponudu sa svim traženim elementima. Javite se u naš marketing. Savjetovati ćemo Vas oko svega, dati najrelevantnije činjenice, usmjeriti kako da ponudu Vi prezentirate klijentu. Nećete pogriješiti sigurno.

RezervacijaFacebook fan page

Broj mađioničara u hrvatskoj

Broj klijenata koje smo odbili

%

Zadovoljstvo korisnika naših usluga

Dobivajte na svoj e-mail jednom mjesečno novosti iz mađioničarskog svijeta. Predbilježite se na newsletter mađioničara Vladimira.

Predbilježba na naš newsletter

* obavezan unos e-mail adrese